Lalala

Shena bloggen!
Sitter här nu med Jenni och försöker fatta någonting på FarmVille på Facebook. Det går ganska bra.
Igår så for vi till Carpella, där var det helt okej, fast jag mådde inte så bra under kvällens gång. Sen efteråt kom Jenni och sov till mig, och idag har vi sett på DisneyChannel som finns i tvn nu över helgen! (<3)
Idag blir det väl en lugn dag, vi planerar städa (jag planerar städa) mitt rum. Det är fortfarande stökigt fastän jag skulle städa för några dagar sedan. Sedan så var det läxorna och så skulle jag behöva en ny deoderant, min nuvarande har plötsligt börjat lukta skit? :< Så jag och Jenni måste väl cykla iväg någonstans och köpa en ny,
haha!


Jenni&jag fullt normala igår innan vi drog iväg.



Jag råkade stiga på Jennis ring imorse. Den hann leva i en dag.
Jag måste köpa en ny åt henne tycker jag. R.I.P .



Kommentarer
Postat av: Jenni

SNYFT:'(

2009-09-23 @ 11:35:58
URL: http://jenniiiä.blogg.se/
Postat av: elinnee

jahaja, åt hon kan du köp ny ? men ho va e me min ringd du laga sönder ? som du blev sur över då ja sa du sku köp en ny .. å vår dörr du ha laga sönder .. suck + allt annat , he e ju oändligt

2009-09-24 @ 22:15:23
URL: http://youknowelinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0