Godmorgon, jag är uppe tidigt!

Godmorgon!
Jag vaknade klockan 9 och fick panik: FAAAARMVILLE!!
Så jag loggade in på facebook och FarmVille, bara för att sedan upptäcka att mina "eggplants" inte har växt färdigt. 85% grown. Men då var jag för pigg för att gå och sova igen, så jag gick i duschen. Och nu har jag rakat mina ben! För första gången på kanske, flera veckor......? Hehe, men jag tycker att det är onödigt att raka dem när man ändå bara har byxor på sig. ;) Annat är det ju på sommaren.
Idag ska jag på Jennis kalas med småttingarna! Jag tycker att det ska bli trevligt. Först ska vi till Tropiclandia och simma/bada (det var därför jag rakade mina ben...), och sedan far vi alla till Jenni, jag berättar mera sedan!
Ska klippa tånaglarna nu, haha!

Michelle (min syster) sa just att hon fyller år på onsdag... Oojdå, vad ska jag köpa åt henne? Tips någon??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0