Kexen

Äntligen är ännu en skoldag över, pust.
På jomppan stod jag, Belle och Jessica och hejjade på alla som sprang löptestet. Det var riktigt trevligt, ehe. Efteråt hade jag väldigt sjuk hals. Så himla skönt att inte behöva springa själv! Jag har ju redan sprungit mitt så.
Efter skolan så kom pappa mig och så for vi och handlade. Nu har jag glass och kex hemma, dock inte min favoritkex. :< Men det duger väl. Tänkte snart fortsätta läsa den härliga boken Ljudet av ditt hjärta ! Tillsammans med kexen. Fia skulle kanske komma hit en sväng, och jag känner för att ta det lugnt idag.

åh, imorse tänkte jag inte orka stiga upp och fara till skolan. Det orkar jag i princip aldrig, men imorse var det extra extremt jobbigt. Jag vaknade ur en så jävla härlig dröm. Den fick mig att längta tillbaka till gamla dagar .. Nej nu ska jag inte vara fånig, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0