Like a liar looking for forgiveness from a stone

Hej!
Jenni har tappat bort sin tv. Tyckte bara att ni behövde få veta det.

anyway, jag och Jenni har just kommit hit till mig från stan. Ikväll så blir det en lugn fredagskväll med film&chips (som vanligt) och några av girlsen. Jag ska ta på mig mina vita sköna pyjamasbyxor med grisar på, (Y)
Nu kommer det lite bilder från de senaste dagarna.



Jag hittade en bild på två väldigt otrötta människor.


Jenni ♥


Hahaha, jag hittade lilla kära Stormkullavägen på kartan över Korsholm i skolan!


... :))


Jag hittade en snygg klänning vid H&M, eller den skulle ha varit
snygg om den inte hade varit så himla tajt så att man knappt kunde andas&
så himla lång.


... :))


... :))


ellis&mitt kompisfoto kom hem på posten idag! Tycker att det blev helt ok.
(Med tanke på att jag var tvungen att springa runt hela skolan för att hitta
elli för att ta fotot...)


Det var alla egobilder jag hade att visa, (ursäkta mig!)
Men jag bloggar för mig och inte för andra, så det så. ;)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Hahah :) Neej så slarvi e ja ju int !! :D he e ju mamm såm ha laga bort den då int ja vila ha an nå mer !:D

2009-09-05 @ 14:27:08
URL: http://jenniiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0