Mitt hår

Min "vackra" hårutväxt har börjat synnas igen. Min naturliga hårfärg är mörkblond (GRÅ) så det är ju inte så speciellt vackert med tanke på att jag har väldigt ljusblont hår. Så nästa gång jag färgar mitt hår (även om det är ett bra tag till det) så funderar jag på att laga håret mörkare. Inte brunt, utan mörkblont. Jag har haft den här "vita" färgen så länge nu, och blekningsmedel sliter så på håret.
Eller vad tycker ni?
Ska jag ha vitt hår eller mörkblont?
(Jag tror inte att någon kommer orka svara, men man kan ju hoppas. (; )

  VS.  

eh.. haha, hade nog tänkt mig mörkare hår och mer mot "gyllenblont" än på bilden, eller vad man ska säga. (;



Jaja, färdig grubblat, hårfärgen får jag bestämma den dag håret ska färgas!
pusshej ♥


Kommentarer
Postat av: Michelle

ja tkr du no ska test la mörkare =)

2009-09-26 @ 12:13:04
URL: http://minichelle.blogg.se/
Postat av: dominique

jag tycker du skulle passa skitbra i dedä håret som du har på andra bilden:)

2009-09-26 @ 12:27:34
URL: http://ddominique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0