No more boys are killing my emotion

Sheniiiiiiiiiiis peniiiiiiiis, kom just innanför dörren.
Himla skönt att skolan är över nu för denhär veckan! Jag hade det väldigt jobbigt på bildkonst idag. Jag suger verkligen på att rita! Jag suddade så mycket att pappret gick sönder, hmm. Jag längtar inte till nästa fredag!
På religion lyckades jag fastna med fingret i sidan på pulpeten. Jag fick panik och det tog en stund innan jag fick ut det. Ehehehehhe.
Imorse vaknade jag klockan 7 av mig själv! Ganska bra, jag behöver inte ställa väckarklockan längre? haha. Jag hann också äta 2 smörgåsar. Jag är inte lika utseéndefixerad längre som jag var förr i tiden, så det tar bara någon fjuttig minut för mig att sminka mig nu. Fast det beror ju också på hur mycket jag spacklar på mig. ;)

På bussresan hem från skolan så mådde jag illa, men Ida gav mig ett tuggummi, också släppte illamåendet. Verkar som att tuggummi funkar bra som botemedel mot illamående för mig? (y) Det har hänt förr. ;)
yeeeep, snart ska jag med Jenni och hennes mamma och kalashandla! Serpentiner, kalashattar och kanske ballonger, beror på, eftersom både jag och hundarna är rädda för dem (haha). Jag berättar mer sedan!
aaaaajap, denhär dagen ska jag ta som den kommer, så jag får se vad jag gör sen ikväll.

Jeppjepp, ska äta lite glass jag nu,
ciao! ♥
Ha en rolig fredag


gammal bild, och kvalitén blev skit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0