Ostbågeuppdrag

Hej!
Det är verkligen höstväder utomhus, det bara blåser&regnar och håller på. Usch!
Idag efter skolan for jag till stan. Jag lämnade tillbaka en tunika, så jag fick 30 euro = jag är rik! Men såklart slösade jag upp det på Isot ranskalaiset + dippi & godis & andra nödvändiga saker, heehe. Jag och Fia var också på Ostbågeuppdrag i Citymarket. Jag hatar ostbågar. Men anyway, så var det fasttejpat ett reflex på ostbågepåsen! I form av en ostbåge!! Fantasilöst, jag menar, vilken normal människa vill gå runt med en ostbåge hängandes i jackan? Men i alla fall så skrattade vi en bra stund åt det.

Igår kväll så såg jag på Twilight, och jag somnade mitt i filmen. Det är jättehärligt att somna när Edward är det sista man ser, grrrr. Och nu har jag börjat läsa tredje Twilight-boken, jag har för mig att den heter Ljudet av ditt hjärta. I'm in heaven. Vem älskar inte Edwaaaaaard? Robert Pattison är däremot inte snygg, hahha.
Jag har 72 kg läxor tills imorgon. Suuck. Mycket att ta itu med! Och så måste jag även tvätta håret ikväll, om jag kommer ihåg det.

annars så har jag bestämt att jag ska använda min blogg som en dagbok med bilder i, men inte alltför privata detaljer. För det är väl det som är meningen med en blogg? Och glöm inte att ni gärna får kommentera om ni har något att säga, såna saker gör mig glad!
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0