Screwing up the best thing ever, is something you'll regret forever

Idag efter skolan så for jag till min gamle vän Mikael och hälsade på.
Nu kom jag just hem från abc med mamma&pappa, och jag&Michelle ska testa doppa grönsaker i dipp! Låter intressant. Jag tror dock att jag kommer ha en stor längtan efter chipsen.
Jag skulle också måsta hinna ut på en länk, för att på torsdag har vi löptest ... Jag fasar ..... Och jag måste hinna prova på att springa med musik i öronen och se lite vad jag får för tid innan torsag.
Men länken blir inte ikväll, i alla fall inte nu, för idol kommer ju! (väldigt viktigt!) Fast imorgon ska jag till stan, så jag måste hinna klämma in länken imorgon kväll..?
ajaaajah, vi får se hur det blir! Puss!

Gammal bild, och jag vill ha sommaren tillbaka. Har jag sagt det förut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0