TRÖTT

Hej.
gaaaaaaah vad jag är trött! Klockan är bara snart halv 9, men för mig känns det som att den är minst 11 >< Skulle kunna gå och sova nu direkt, men då orkar jag inte upp imorgon (låter lite konstigt, haha). Uuusch, det är måndag imorgon = ännu en tung skolvecka framför mig. Snart kommer väl alla prov också, suuck. Och så blir jag så jävla irriterad på engelskaläraren! Han ger ord i läxa varje gång, massor med ord, massor med uppgifter! GE UPP?!
Hade tänkt ladda upp en massa bilder från lördagen nu, men jag orkar bara inte. Jag kanske gör det senare. Kommer det något bra på tv ikväll??

Kommentarer
Postat av: michelle

sv: hahah okej ;d

2009-09-28 @ 13:46:16
URL: http://minichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0