Skrottar, egobilder och kattungar

Hej bloggen!
Nu har jag just cyklat hem från fias. Medan jag cyklade så flög det ca 1 miljon skrottar i mitt ansikte, jag var nära att svälja flera stycken! Urk. Och när jag kom hem hade jag massor i håret ><

Igår så tog ja ca 104958 egobilder. Min egen kamera är sönder, så så fort jag får tag i nån annas kamera så tar jag massor med foton på allt jag hittar (jaja, okej då, jag erkänner, de flesta är egobilder).



Såhär ser de flesta av mina bilder ut. (Kolla övre bilden)








I framtiden så ska jag minska i med mina egobilder. Jag lovar.



Idag så for jag&fia med och kollade på kattungar till Fias mommo, hehe!
Naaaw så söta dom var!

(Vi struntar i mig på bilden.)



Och nu är jag jättetrött!
Det blir väl en lugn dag för mig idag, usch fy imorgon är det skola.
Och eivår har tydligen bestämt sig för att dissa mig nu? :< Jag börjar ju sakna henne, vi är ju knappt alls med varandra nuförtiden! :o
Jag ska i alla fall gå och ta en dusch nu och fräscha upp mig. Fast Michelle (min syster) har tagit över badrummet med sitt badkar. Suck.
Vi hörs bloggen, puss!


Kommentarer
Postat av: Michelle

sv: ja vi vet att du gillar hese.



sv: ja tack .



sv: ja förlåt .

2009-09-06 @ 16:46:27
URL: http://minichelle.blogg.se/
Postat av: Mia

Haft en bra helg? :)



Himla fina ögon du har!

2009-09-06 @ 20:37:29
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0