Kismet = min gud

Hej bloggen!
Skolan idag var sådär ganska okej. I bussen imorse så mådde jag skit, men det blev bättre när jag fick ett tuggummi av Becka. (?)
På jomppan så mådde jag också illa, + att jag sträckte låret (?), hade huvudvärk och stickningar. Men jag rusade efter fotbollen för det, haha! Jag har upptäckt att fotboll är liteliteliite okej bara man anstränger sig.
Efter skolan for jag till stan. I bussen påväg till stan så tog Alex och/eller Burma(n) min väska. Men jag märkte inte något eftersom jag satt och förklarade för Jontto att Hese är bättre än mäcken (vilket han inte höll med om).
I alla fall så upptäcke jag sedan att dom hade tagit min väska, och satt och grävde i den! Dom fick tag på ett Hello Kitty plåster. Sedan så satte någon det i pannan och så var jag ett plåster fattigare. Snyft. :< Jag blev inte glad.

I stan hittade jag massor med kläder. Jag höll på att bli hysterisk! Jag har 10 euro och är skyldig folk pengar. Ååååh jag hatar att hitta en massa kläder när jag är utan pengar! :<<
Förrästen. Jenni kommer inte att komma till himmelen. Hon snackar SKIT om Kismet -----> BÄST.

(det där är gamla utseéndet!!)

Annars så har jag skrattat åt "I want my bacon" hela dagen. HAHHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0