Örhänge

Hej halooooå!
Kom just hem från skolan, och nu har jag bänkat (stolat?) mig framför datorn. Jag säger bara: DET BLÅSER DÄR UTE! sötajeestanens.
Imorse började hela huset skaka, och när jag skulle gå ut genom ytterdörren och cykla iväg till bussen, så tänkte jag inte ens få upp dörren! Jag blev tvungen att stå där och trycka upp dörren med mina dolda krafter, det blåste så hårt. Och sedan så började det regna mitt i allt! Fastän solen sken. Men Cicka sa att det bara var regndroppar som kom ner från träden, men sedan så började det regna mer på allvar, hehe.
Jag kan bekräfta en sak; Hösten är här.

Annars så har jag ätit två chokladplattor sen igår kväll och idag i skolan. Helt själv! Om man räknar bort två bitar som jag gav till Becka (mot min vilja) och en bit som jag gav till Andreas (verkligen mot min vilja). Hm. Jag kan äta upp en hel chokladplatta utan att märka det, och idag har jag varit så snål så att jag till&med tryckt i mig choklad på lektionerna. Heheee.


Igår kväll så blev jag lite på hugget, så jag gjorde ett tredje örhänge på högra nedreörat. Jag har lagat ett örhänge där förut också, men det blev så högt upp (jag är ju inte så bra på att pierca mig själv, hehe) så jag lät det växa fast.
Skulle vara sugen på att laga ett fjärde hål i högra örat också, men det blir kanske för mycket? Och definitivt för mycket för morsan. Hon skulle inte bli glad alls, hehe.


Gammal bild, och det där tredje hålet (örhänget) lagade jag någon gång i vintras.
& jag har låtit det växa fast nu. Men nu har jag lagat ett nytt på samma ställe, hehe.

Gaah. Jag har tagit en riktigt proffsig makronärbild på det nya hålet, men nu hittar jag inte kameran. Hur kan den bara gå upp i rök? ;o
I alla fall så får vi se nu om jag "behåller" mitt nya hål eller låter det växa ihop igen. Hehe. (hur många gånger har jag sagt "hehe" i det här inlägget?)
Jag kan i alla fall tipsa er om att det inte är svårt att sticka hål själv! Och för mig tar det inte ens sjukt. :)





En trött madde imorse, när jag just sminkat mig. På bilden har jag inte gjort något åt håret,
inte ens borstat det.
Nu var det ju det här med egobilderna då igen. Jag har egobilder i varje inlägg? Men det är ju min blogg, så då får jag väl ha bilder på mig själv? (i överdos). Eller vad tycker ni? ;)

Usch. Nu började jag må dåligt, så nu var det färdigbloggat för min del! Måste vara chokladen.
puss&kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack själv!

Är allt bra? =)

2009-09-09 @ 17:44:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: mathilda

jag å vill ha sånde hår när ja vaknar! mitt e ett kråkbo å värre typ ..



jag har inget emot ego bilder haha :D

2009-09-09 @ 18:27:39
URL: http://mmathildaas.blogg.se/
Postat av: Old friend ;)

Ai, ännu en till teini som ha börja blogga xD

2009-09-09 @ 22:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0