Spindlar i min säng, naamm

Sha blöögis!
Igår kväll kunde jag inte sova, så jag låg och spelade Poppin Panda (<3<3<3) på min telefon. Mitt i allt kommer en megastor spindel nerkrypandes längs väggen och så landar den i min säng! Jag, som inte annars tycker att spindlar är äckliga eller så, blir väldigt rädd. Jag tänkte gå och väcka pappa eller så gå och klämma ner mig i Michelles säng. Stora spindlar i min säng är ingenting som jag hyllar. Men då fick jag syn på spindeln, och så schasade jag ut den ur mitt rum. Urk!!

Idag har skolan varit helt okej och jag har inte lidit speciellt mycket. Nu ikväll (idag) hade jag planerat städa mitt väldigt stökiga rum. Sofia skulle joina mig och hjälpa till. Men jag tror inte att jag orkar städa heller, så jag far väl uuut eller nååågot istället.
Poooooshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0