Don't tell me that it is over

Har inte bloggat så mycket på sistone, har inte orkat.
nåjaa, nu är det söndag och imorgon är det en ny skolvecka, suck.
Vardagen är likadan hela tiden, man stiger upp, åker till skolan,
är i skolan, åker hem från skolan, äter, sover.
Det börjar kännas så enformigt.. tråkigt.
Och morgondagen är jag lite orolig inför, men det ordnar väl sig.
Helgerna är ju lite annorlunda men dom är så korta.

anyway, jag ska snart hoppa i duschen och tvätta håret.
Imorgon har vi två förhör, modde (svenska) och geografi.
Men geografi förhöret kan jag inte läsa på eftersom jag har varit sjuk
och inte fått det som vi har förhör på.
Men modde ska jag plugga på, jag siktar på en 10a i detta förhör
eftersom det inte är så svårt och jag fick 5 i förra..
Sen blir det tv/film & så småningom sova.
Om jag kan sova inatt..

Hoppas ni mår bra sötisar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0