Sömnlös


Gammal bild

Denna dag har för min del varit ganska händelserik hittills. Jag ska berätta om den.
Jag är inte i skolan idag, skulle inte ha orkat eftersom jag inte har fått nån sömn den senaste natten. Hur jag än försökte, så kunde jag inte sova. Inte en enda liten blund. Så jag har snart varit vaken i 23 h.
anyway, jag har trostat en av mina största fobier idag. Jag har tagit blodprov! Jag var väldigt illa tvungen, har haft denhär hårda hostan&förkylningen en längre tid nu.
Jag var så trött så jag bara grät före. Jag tycker synd om hon som var tvungen att ta blodprov på mig, jag var nog ett riktigt problembarn.. Men jag hade en bedövning, så jag kände ingenting. Läskigt, men bra. Och sedan när det var över så kunde jag knappt tro att det redan var över! Jag är jätteglad, idag har jag gjort nånting som jag fruktar.
Sedan så for jag&pappa iväg till nån som kollade mina lungor, och vi fick en läkartid (måste kolla upp så det inte är lunginflammationen jag har fått igen).
Jag vet att jag låter patetisk, som att jag tror att jag är sjuk hela tiden. Men jag mår faktist inte så värst bra.

Snart ska jag gå och sova, skönt!
Men jag får inte sova för länge. Då får jag inte sovt inatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0