X

Hej! (det är så svårt att veta hur man ska börja ett inlägg så jag kör på den klassiska stilen).

Jag har en så hemsk hosta att det inte är sant. Och nu har det börjat så sjukt nere i ryggen igen, great! Så var det också för ett år sedan då jag hade lunginflammation. Vi får hålla tummarna för att jag inte blir svårt sjuk igen.. Måste väl kolla upp det snart om det inte blir bättre.

En sak jag stör mig på, är min syster Michelle. Hon är bra på många sätt och vis, men då hon är på datorn är hon som i en annan värld. Vi har bara 1 dator här i huset som fungerar i normal takt, vilket betyder att då jag vill gå hit så sitter hon och läser sin 12344553 bloggar. Och hon ska läsa varje ord, varje punkt, varje kommatecken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0