Vad vill ni läsare se mer av i min blogg?

Hej bloggen!
Idag har jag inte gjort så mycket. Bara varit hos Elli och sett på film. Och skrattat!

Nu tänkte jag fråga er bloggläsare en sak. Jag vet att det är många som skriver i sina bloggar vad deras läsare skulle vilja se mer av i bloggen, och nu är det min tur.
Vad vill ni läsare se mer av i min blogg?
Jag har hittills bara bloggat om sånt jag känner för, men jag har just bestämt mig för att börja satsa lite mer på bloggen (vet dock inte hur länge det håller i sig, jag brukar mista blogglusten emellanåt).
Så, vad vill ni se mer av? Tips om olika saker? Inköp? Foton? Min vardag? Nyheter? Funderingar? Outfit foton? Musik? Ös på med förslag!


Kommentarer
Postat av: sofia

allt du räkna opp ...... hah ;)

2010-01-04 @ 20:41:00
Postat av: diana

videoinlägg:)

2010-01-04 @ 20:50:02
Postat av: michelle

allt som du räkna upp , å videoinlägg (a)

2010-01-05 @ 12:31:47
Postat av: Anonym

inköp och outfits plus en massa bilder på dej o kompisar!

2010-01-06 @ 12:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0