Ett inlägg om min "bästa vän" (tror han)

Nu ska jag skriva ett inlägg om Matheus. Tydligen att han är bäst (det var på hans begäran).
Såå. Min så kallade bästa vän heter Matheus och han är bäst.


Och på Matheus egen begäran ska jag nu fylla i ett systertest om honom!
(OBS! Ta det inte för seriöst!)

SYSTER TESTET!
- gör testet om du vill visa att du bryr dig om din syster!



HON
Vad heter hon? - Matheus Kråkon Fågelskrämmon Södergård
Vad var det senaste hon sa till dig? - på msn: höhö
Vad brukar hon säga när hon kommer hem? - MAAAAAAAAAAT
Vem umgås hon mest med? - andreas
Har hon en speciell lukt? - måst gå å lukta på honom nån dag 
Kan du hennes mobilnummer? - nä, int utantill
Vad är typiskt henne? - att vara dum och snäll på samma gång
Är hon din lillasyster? - jo
Är hon din tvillingsyster? nej
Är hon din storasyster? - nej

NI
Hur många år skiljer det mellan er? - 1
Har ni samma föräldrar? - nej
Brukar ni göra saker tillsammans? - all the time!
Kan ni prata om allt? - njaaa ..
Kan ni skratta åt allt? - jaa
Bor ni i samma hushåll? - nej
Är ni oftast sams ? - nej
Tycker du att ni har en bra relation? - nej
Tror du att hon tycker det? - joo
Samma skola? - ja
Samma musik? - njaa
Umgås ni med samma människor? - njääe

DU
Vad var det sista du sa till henne? - på msn: hu gammal e du?
Uppskattar du henne? - såklart!
Litar du på henne? - nej
Brukar du sno grejer av henne? - nä
Är det du som startar era fighter? - ja
Ställer du upp för henne om hon behöver? - joorå
Om du såg henne gråta, skulle du gå dit? - nä
Till sist, älskar du henne? - klart de (L)



BILDEN ÄR ÖVER 1 ÅR GAMMAL!! OBS OBS OOOBS!!!

HAN HAR FÖRÄNDRATS JÄTTEMYCKET!!!!!

Och så en "färsk" bild:


Nu var jag nog snäll som gjorde ett helt inlägg om MAtTHE!


Kommentarer
Postat av: Matheuss

haha, fan va ful fild!!!!, huvvadå :S

2010-03-08 @ 16:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0