Jag skriver av mig

Idag så är det söndag, och vi vet ju alla vad jag tycker om söndagar. Hemska tråkiga ångestfyllda dag. Men jag ska försöka göra något bra av denna dag, och jag känner mig inte lika ångestfylld idag som jag brukar göra på söndagar. Fast förra natten sov jag dåligt. P.g.a Michelle som låg och bredde ut sig i min säng. Jag har i alla fall kollat på ½ Harry Potter 1 filmen idag, haha mysigt värre säger jag bara! Många gamla minnen får jag genom Harry Potter filmerna. Jag var något av ett stort fan i mina yngre år. Tänk om jag skulle ta och börja läsa alla böckerna igen? Nej jag skojade bara. Men (och kvinnor), nu ska jag snart börja ta och hoppa i duschen/badkaret och så tänker jag fräscha upp mig. Tvätta håret, hårinpackning, ansiktsmask m.m. Och så måste jag läsa på husliförhör som vi tydligen har imorgon, och så hade jag till och med i planerna att fara och skida. Ja, ni läste rätt. SKIDA. Men vi får se vad det blir av det, jag ska i alla fall hitta på någonting senare idag!


Michelle får stå för den mysiga bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0