Shoppat


Deodorant, 2,95 euro från Anttila
TRESemmé shampo&balsam, 8,90 euro + 8,90 euro från Anttila
Nån sak mot finnar, 6,65 euro från Anttila

Har redan TRESemmé shampo&balsam för färgat hår,
så jag köpte för torrt och slitet hår också, så nu ska jag variera mellan dem.
Jag rekommenderar TRESemmé,
jag tycker att det är bra och så är det inte så värst dyrt.
"Den där saken mot finnar" kan jag inte säga någonting om ännu
eftersom jag inte har testat den tidigare.
(Notering till mig själv: Måste ännu inhandla hårinpackning&ansiktsmask.)



Och så mina solbrillor, 12,95 euro från Vero Moda,
"WannaBe-RayBan - brillor" som jag så fint kallar dem.


Nu ska jag sluta blogga och vara lite social istället,
ha en skön kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: sofia typ

BRA ME LITE SHOPPING SÅHÄR VID SPORTLOVS ÄNDAN ......................... det kallar jag fynDA

2010-03-06 @ 21:52:39
URL: http://ssofiiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0