Skidturen @ Madeleine&Sofia

Detta skulle egentligen ha publicerats igår, men blogg.se var så trögt då så jag laddar upp det idag iställe.


Jag bloggar innan vi for iväg...


Jag bör väl meddela att jag har streckat över mitt ansikte på nästan alla bilder. Eftersom jag är osminkad och ful idag. Och Sofia ville inte vara med på någon bild.


Taggad och redo för att skida iväg!
Fin skid outfit eller hur?


Vi blev väldigt besvikna när vi insåg att vi var tvugna att skida 1 km
extra till skidspåret p.g.a all snö (annars så har Fia skidspåret bakom
huset)!


Vi (läs: jag) kämpade vidare..


Efter mycket smärta, blod, svett och tårar så var vi äntligen
framme i skidspåret!


ZZZZOOOOOOOOOOOOMMMM!


Så var vi påväg hem igen. Jag ber om ursäkt för att jag ser lite..
Ehm, konstig ut på bilden.


Och så var vi hemma igen!


SNIPP SNAPP SNOPP SNUT,
SÅ VAR SAGAN SLUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0